Obilježavanje Dana medijske pismenosti
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 19. do 25. travnja, s različitim aktivnostima i u tjednima prije i poslije, održavaju se 4. Dani medijske pismenosti. Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, prilike za učenje o medijima.
Naša škola prijavila se i pridružila obilježavanju Dana medijske pismenosti kroz temu Sexting i sextortion i radionicu Od avanture do…?. U radionici su sudjelovali učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 1. D, 1. ŠT, 3. MD i 3. PS razreda (u skladu s preporukama za rad u uvjetima povezanima s bolesti COVID-19 u pedagoškoj/školskoj godini 2020./2021.). Učenici su u radionici trebali pročitati i proučiti životne priče mladih koji su imali iskustva s neprihvatljivim ili nasilnim oblicima ponašanja u virtualnom okružju, a potom su iznosili svoja mišljenja o tome što se dogodilo akterima tih priča, gdje su njihove priče krenule u negativnom smjeru te koje su posljedice likovi doživljavali i na koji područjima svoga funkcioniranja. Nakon provedene radionice i žive rasprave učenici su bili u mogućnosti navesti moguće negativne posljedice i rizike sextinga, odnosno s njime povezanoga sextortiona te objasniti povezanost izbora ponašanja (sextinga) s mogućim posljedicama koje proizlaze iz njega.
S obzirom na količinu vremena koju učenici u današnje vrijeme provode u virtualnom okružju (i više od 4 sata dnevno, a nevezano uz izvršavanje školskih obaveza), ohrabruje to što su učenici pokazali da su osvijestili potrebu osobno odgovornog ponašanja u virtualnom okružju. Radionicu je s učenicima provela Sandra Dundović, prof. pov. i hrv. jezika i književnosti.
Obilježavanje Dana medijske pismenosti
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 19. do 25. travnja, s različitim aktivnostima i u tjednima prije i poslije, održavaju se 4. Dani medijske pismenosti. Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, prilike za učenje o medijima.
Naša škola prijavila se i pridružila obilježavanju Dana medijske pismenosti kroz temu Sexting i sextortion i radionicu Od avanture do…?. U radionici su sudjelovali učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 1. D, 1. ŠT, 3. MD i 3. PS razreda (u skladu s preporukama za rad u uvjetima povezanima s bolesti COVID-19 u pedagoškoj/školskoj godini 2020./2021.). Učenici su u radionici trebali pročitati i proučiti životne priče mladih koji su imali iskustva s neprihvatljivim ili nasilnim oblicima ponašanja u virtualnom okružju, a potom su iznosili svoja mišljenja o tome što se dogodilo akterima tih priča, gdje su njihove priče krenule u negativnom smjeru te koje su posljedice likovi doživljavali i na koji područjima svoga funkcioniranja. Nakon provedene radionice i žive rasprave učenici su bili u mogućnosti navesti moguće negativne posljedice i rizike sextinga, odnosno s njime povezanoga sextortiona te objasniti povezanost izbora ponašanja (sextinga) s mogućim posljedicama koje proizlaze iz njega.
S obzirom na količinu vremena koju učenici u današnje vrijeme provode u virtualnom okružju (i više od 4 sata dnevno, a nevezano uz izvršavanje školskih obaveza), ohrabruje to što su učenici pokazali da su osvijestili potrebu osobno odgovornog ponašanja u virtualnom okružju. Radionicu je s učenicima provela Sandra Dundović, prof. pov. i hrv. jezika i književnosti.
Obilježavanje Dana medijske pismenosti
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 19. do 25. travnja, s različitim aktivnostima i u tjednima prije i poslije, održavaju se 4. Dani medijske pismenosti. Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, prilike za učenje o medijima.
Naša škola prijavila se i pridružila obilježavanju Dana medijske pismenosti kroz temu Sexting i sextortion i radionicu Od avanture do…?. U radionici su sudjelovali učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 1. D, 1. ŠT, 3. MD i 3. PS razreda (u skladu s preporukama za rad u uvjetima povezanima s bolesti COVID-19 u pedagoškoj/školskoj godini 2020./2021.). Učenici su u radionici trebali pročitati i proučiti životne priče mladih koji su imali iskustva s neprihvatljivim ili nasilnim oblicima ponašanja u virtualnom okružju, a potom su iznosili svoja mišljenja o tome što se dogodilo akterima tih priča, gdje su njihove priče krenule u negativnom smjeru te koje su posljedice likovi doživljavali i na koji područjima svoga funkcioniranja. Nakon provedene radionice i žive rasprave učenici su bili u mogućnosti navesti moguće negativne posljedice i rizike sextinga, odnosno s njime povezanoga sextortiona te objasniti povezanost izbora ponašanja (sextinga) s mogućim posljedicama koje proizlaze iz njega.
S obzirom na količinu vremena koju učenici u današnje vrijeme provode u virtualnom okružju (i više od 4 sata dnevno, a nevezano uz izvršavanje školskih obaveza), ohrabruje to što su učenici pokazali da su osvijestili potrebu osobno odgovornog ponašanja u virtualnom okružju. Radionicu je s učenicima provela Sandra Dundović, prof. pov. i hrv. jezika i književnosti.
Informativni mediji |
Kulturna događanja |
Referentne instituci... |
Škola |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |