preskoči na sadržaj
Vijesti

5. dani medijske pismenosti


5. dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održavaju se od 2. do 8. svibnja 2022. s aktivnostima i tijekom cijelog svibnja.

            Naša škola prijavila se i pridružila obilježavanju Dana medijske pismenosti kroz temu Digitalni mediji i mentalno zdravlje i radionicu Ovisnost o internetu – istina ili mit. U radionici su sudjelovali učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 4. ŠT, 2. D i 3. PS razreda. Radionica je provedena kroz grupni rad tijekom kojega su učenici naveli pozitivne i negativne strane interneta te zaključili da je jedna od negativnih strana interneta ovisnost o internetu.

Potom je voditeljica radionice Sandra Dundović s učenicima provela anketu #InternetSveznalica. Anketa je pokazala da učenici provode na internetu više od 5 sati dnevno te da su posljedice prekomjerne uporabe interneta sljedeće: manje smo tolerantni na dosadu pa stalno provjeravamo uređaje, poremećena je struktura spavanja, agresivno ponašanje, narušeno je kognitivno funkcioniranje i verbalna memorija, emocionalni problemi, loš školski uspjeh, problemi u obitelji, problemi u odnosima, teže se koncentriramo na „jednostavnije” stvari i prikaze i dr.

Posljednji dio radionice posvećen je načinima zaštite, tj. kako umanjiti rizike u virtualnom okruženju i spriječiti pojavu ovisnosti o internetu. Učenici su podijelili ideje i prijedloge za rješenje toga problema te donijeli sljedeće zaključke:

  1. Kada primijetimo da smo previše na internetu u svoje slobodno vrijeme te da pritom zanemarujemo neke svakodnevne aktivnosti, važno je pokušati smanjiti vrijeme na uređajima.
  2.  Bolje je iskoristiti slobodno vrijeme u prirodi ili u nekim kreativnim aktivnostima umjesto na internetu.
  3.  Važno je koristiti internet za unaprjeđenje svakodnevnog života (pogotovo u pandemijskim uvjetima, kad smo suočeni sa socijalnom distancom), a ne njime „zamijeniti” vlastite interese, hobije i društvo.
  4. Prijedlog je odrediti jedan dan (ili nekoliko dana) u tjednu kada nećemo koristiti računalo/mobitel.


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lucija Puhanić   datum: 25. 5. 2022.

Vijesti

5. dani medijske pismenosti


5. dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održavaju se od 2. do 8. svibnja 2022. s aktivnostima i tijekom cijelog svibnja.

            Naša škola prijavila se i pridružila obilježavanju Dana medijske pismenosti kroz temu Digitalni mediji i mentalno zdravlje i radionicu Ovisnost o internetu – istina ili mit. U radionici su sudjelovali učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 4. ŠT, 2. D i 3. PS razreda. Radionica je provedena kroz grupni rad tijekom kojega su učenici naveli pozitivne i negativne strane interneta te zaključili da je jedna od negativnih strana interneta ovisnost o internetu.

Potom je voditeljica radionice Sandra Dundović s učenicima provela anketu #InternetSveznalica. Anketa je pokazala da učenici provode na internetu više od 5 sati dnevno te da su posljedice prekomjerne uporabe interneta sljedeće: manje smo tolerantni na dosadu pa stalno provjeravamo uređaje, poremećena je struktura spavanja, agresivno ponašanje, narušeno je kognitivno funkcioniranje i verbalna memorija, emocionalni problemi, loš školski uspjeh, problemi u obitelji, problemi u odnosima, teže se koncentriramo na „jednostavnije” stvari i prikaze i dr.

Posljednji dio radionice posvećen je načinima zaštite, tj. kako umanjiti rizike u virtualnom okruženju i spriječiti pojavu ovisnosti o internetu. Učenici su podijelili ideje i prijedloge za rješenje toga problema te donijeli sljedeće zaključke:

  1. Kada primijetimo da smo previše na internetu u svoje slobodno vrijeme te da pritom zanemarujemo neke svakodnevne aktivnosti, važno je pokušati smanjiti vrijeme na uređajima.
  2.  Bolje je iskoristiti slobodno vrijeme u prirodi ili u nekim kreativnim aktivnostima umjesto na internetu.
  3.  Važno je koristiti internet za unaprjeđenje svakodnevnog života (pogotovo u pandemijskim uvjetima, kad smo suočeni sa socijalnom distancom), a ne njime „zamijeniti” vlastite interese, hobije i društvo.
  4. Prijedlog je odrediti jedan dan (ili nekoliko dana) u tjednu kada nećemo koristiti računalo/mobitel.


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lucija Puhanić   datum: 25. 5. 2022.

Vijesti

5. dani medijske pismenosti


5. dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održavaju se od 2. do 8. svibnja 2022. s aktivnostima i tijekom cijelog svibnja.

            Naša škola prijavila se i pridružila obilježavanju Dana medijske pismenosti kroz temu Digitalni mediji i mentalno zdravlje i radionicu Ovisnost o internetu – istina ili mit. U radionici su sudjelovali učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 4. ŠT, 2. D i 3. PS razreda. Radionica je provedena kroz grupni rad tijekom kojega su učenici naveli pozitivne i negativne strane interneta te zaključili da je jedna od negativnih strana interneta ovisnost o internetu.

Potom je voditeljica radionice Sandra Dundović s učenicima provela anketu #InternetSveznalica. Anketa je pokazala da učenici provode na internetu više od 5 sati dnevno te da su posljedice prekomjerne uporabe interneta sljedeće: manje smo tolerantni na dosadu pa stalno provjeravamo uređaje, poremećena je struktura spavanja, agresivno ponašanje, narušeno je kognitivno funkcioniranje i verbalna memorija, emocionalni problemi, loš školski uspjeh, problemi u obitelji, problemi u odnosima, teže se koncentriramo na „jednostavnije” stvari i prikaze i dr.

Posljednji dio radionice posvećen je načinima zaštite, tj. kako umanjiti rizike u virtualnom okruženju i spriječiti pojavu ovisnosti o internetu. Učenici su podijelili ideje i prijedloge za rješenje toga problema te donijeli sljedeće zaključke:

  1. Kada primijetimo da smo previše na internetu u svoje slobodno vrijeme te da pritom zanemarujemo neke svakodnevne aktivnosti, važno je pokušati smanjiti vrijeme na uređajima.
  2.  Bolje je iskoristiti slobodno vrijeme u prirodi ili u nekim kreativnim aktivnostima umjesto na internetu.
  3.  Važno je koristiti internet za unaprjeđenje svakodnevnog života (pogotovo u pandemijskim uvjetima, kad smo suočeni sa socijalnom distancom), a ne njime „zamijeniti” vlastite interese, hobije i društvo.
  4. Prijedlog je odrediti jedan dan (ili nekoliko dana) u tjednu kada nećemo koristiti računalo/mobitel.


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lucija Puhanić   datum: 25. 5. 2022.

Tražilica



Korisni linkovi
Informativni mediji

Kulturna događanja

Referentne instituci...

Škola


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Državna matura

Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 10. 2017.

Ukupno: 69401

ŠKOLSKA RADIONICA

 


Udžbenici
Priloženi dokumenti:
Popis udzbenika 2023-2024.pdf


UČENICIMA 8. RAZREDA
Ukoliko se planirate upisati u Našu školu, koje biste zanimanje odabrali:








Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 10. 2017.

Ovaj mjesec: 1048
Ovaj tjedan: 83
Danas: 34

VREMENIK




preskoči na navigaciju