5. dani medijske pismenosti
5. dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održavaju se od 2. do 8. svibnja 2022. s aktivnostima i tijekom cijelog svibnja.
Naša škola prijavila se i pridružila obilježavanju Dana medijske pismenosti kroz temu Digitalni mediji i mentalno zdravlje i radionicu Ovisnost o internetu – istina ili mit. U radionici su sudjelovali učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 4. ŠT, 2. D i 3. PS razreda. Radionica je provedena kroz grupni rad tijekom kojega su učenici naveli pozitivne i negativne strane interneta te zaključili da je jedna od negativnih strana interneta ovisnost o internetu.
Potom je voditeljica radionice Sandra Dundović s učenicima provela anketu #InternetSveznalica. Anketa je pokazala da učenici provode na internetu više od 5 sati dnevno te da su posljedice prekomjerne uporabe interneta sljedeće: manje smo tolerantni na dosadu pa stalno provjeravamo uređaje, poremećena je struktura spavanja, agresivno ponašanje, narušeno je kognitivno funkcioniranje i verbalna memorija, emocionalni problemi, loš školski uspjeh, problemi u obitelji, problemi u odnosima, teže se koncentriramo na „jednostavnije” stvari i prikaze i dr.
Posljednji dio radionice posvećen je načinima zaštite, tj. kako umanjiti rizike u virtualnom okruženju i spriječiti pojavu ovisnosti o internetu. Učenici su podijelili ideje i prijedloge za rješenje toga problema te donijeli sljedeće zaključke:
5. dani medijske pismenosti
5. dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održavaju se od 2. do 8. svibnja 2022. s aktivnostima i tijekom cijelog svibnja.
Naša škola prijavila se i pridružila obilježavanju Dana medijske pismenosti kroz temu Digitalni mediji i mentalno zdravlje i radionicu Ovisnost o internetu – istina ili mit. U radionici su sudjelovali učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 4. ŠT, 2. D i 3. PS razreda. Radionica je provedena kroz grupni rad tijekom kojega su učenici naveli pozitivne i negativne strane interneta te zaključili da je jedna od negativnih strana interneta ovisnost o internetu.
Potom je voditeljica radionice Sandra Dundović s učenicima provela anketu #InternetSveznalica. Anketa je pokazala da učenici provode na internetu više od 5 sati dnevno te da su posljedice prekomjerne uporabe interneta sljedeće: manje smo tolerantni na dosadu pa stalno provjeravamo uređaje, poremećena je struktura spavanja, agresivno ponašanje, narušeno je kognitivno funkcioniranje i verbalna memorija, emocionalni problemi, loš školski uspjeh, problemi u obitelji, problemi u odnosima, teže se koncentriramo na „jednostavnije” stvari i prikaze i dr.
Posljednji dio radionice posvećen je načinima zaštite, tj. kako umanjiti rizike u virtualnom okruženju i spriječiti pojavu ovisnosti o internetu. Učenici su podijelili ideje i prijedloge za rješenje toga problema te donijeli sljedeće zaključke:
5. dani medijske pismenosti
5. dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održavaju se od 2. do 8. svibnja 2022. s aktivnostima i tijekom cijelog svibnja.
Naša škola prijavila se i pridružila obilježavanju Dana medijske pismenosti kroz temu Digitalni mediji i mentalno zdravlje i radionicu Ovisnost o internetu – istina ili mit. U radionici su sudjelovali učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 4. ŠT, 2. D i 3. PS razreda. Radionica je provedena kroz grupni rad tijekom kojega su učenici naveli pozitivne i negativne strane interneta te zaključili da je jedna od negativnih strana interneta ovisnost o internetu.
Potom je voditeljica radionice Sandra Dundović s učenicima provela anketu #InternetSveznalica. Anketa je pokazala da učenici provode na internetu više od 5 sati dnevno te da su posljedice prekomjerne uporabe interneta sljedeće: manje smo tolerantni na dosadu pa stalno provjeravamo uređaje, poremećena je struktura spavanja, agresivno ponašanje, narušeno je kognitivno funkcioniranje i verbalna memorija, emocionalni problemi, loš školski uspjeh, problemi u obitelji, problemi u odnosima, teže se koncentriramo na „jednostavnije” stvari i prikaze i dr.
Posljednji dio radionice posvećen je načinima zaštite, tj. kako umanjiti rizike u virtualnom okruženju i spriječiti pojavu ovisnosti o internetu. Učenici su podijelili ideje i prijedloge za rješenje toga problema te donijeli sljedeće zaključke:
Informativni mediji |
Kulturna događanja |
Referentne instituci... |
Škola |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |