14. Festival prava djece
U sklopu 14. Festivala prava djece učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 4. ŠT, 1. MD i 3. MD pogledali su francuski film Papirnati razgovor koji je bio polazište za radionicu pod nazivom Zaroni ispod površine (tema: Komuniciranje potreba). Cilj radionice bio je osvijestiti različite načine komuniciranja svojih potreba te različite ishode svakoga od njih, prepoznati kako svi mi često mnogo toga ostavimo neizrečeno i podrazumijevamo da ostali znaju što mislimo i kako se osjećamo. Tijekom radionice učenici su s voditeljicom radionice Sandrom Dundović vježbali kako biti asertivni te prepoznati svoje i tuđe granice. Na kraju, učenici su uspješno osmislili svoje savjete za asertivno komuniciranje.
14. Festival prava djece
U sklopu 14. Festivala prava djece učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 4. ŠT, 1. MD i 3. MD pogledali su francuski film Papirnati razgovor koji je bio polazište za radionicu pod nazivom Zaroni ispod površine (tema: Komuniciranje potreba). Cilj radionice bio je osvijestiti različite načine komuniciranja svojih potreba te različite ishode svakoga od njih, prepoznati kako svi mi često mnogo toga ostavimo neizrečeno i podrazumijevamo da ostali znaju što mislimo i kako se osjećamo. Tijekom radionice učenici su s voditeljicom radionice Sandrom Dundović vježbali kako biti asertivni te prepoznati svoje i tuđe granice. Na kraju, učenici su uspješno osmislili svoje savjete za asertivno komuniciranje.
14. Festival prava djece
U sklopu 14. Festivala prava djece učenici 1. ŠT, 2. ŠT, 3. ŠT, 4. ŠT, 1. MD i 3. MD pogledali su francuski film Papirnati razgovor koji je bio polazište za radionicu pod nazivom Zaroni ispod površine (tema: Komuniciranje potreba). Cilj radionice bio je osvijestiti različite načine komuniciranja svojih potreba te različite ishode svakoga od njih, prepoznati kako svi mi često mnogo toga ostavimo neizrečeno i podrazumijevamo da ostali znaju što mislimo i kako se osjećamo. Tijekom radionice učenici su s voditeljicom radionice Sandrom Dundović vježbali kako biti asertivni te prepoznati svoje i tuđe granice. Na kraju, učenici su uspješno osmislili svoje savjete za asertivno komuniciranje.
Informativni mediji |
Kulturna događanja |
Referentne instituci... |
Škola |
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |